Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeZaskoczyłeś mnie komentarzem o walorach montażu jakiejś wyższej szyby na "golasie" S1000R - jeździłem na nim krótko , ale szybko . Przecież ta szyba na R-ce jest "związana" z kierownicą, czyli przy szybkiej jeździe robi za "żagiel" , przenoszący uderzenia powietrza na kierownicę ( w XR-ce jest związana z korpusem motocykla , stąd to zjawisko nie jest dokuczliwe ). Ponadto R-ka (jak to "golas") ma marną aerodynamikę i już przed 200km/h przednie koło zaczyna być nieprzyjemnie odciążane. OK - szyba daje dodatkowy komfort przy jeździe może do np. do 150km/h, ale przy lotach ok. i ponad 200km/h nic "gołej" R-ce nie pomoże . R-ka to niewątpliwie świetny motocykl do jazdy po mieście i niezbyt szybkich, krótkich przelotów podmiejskich .
OdpowiedzZgadzam się z Tobą w całej rozciągłości że R-ka ma marną aerodynamikę i takiej własnie ja oczekiwałem. Ma wiać przy 180 i wyżej jak 150 :) abym znał granicę i własnie takie mają być golasy. Nowa szybka jest w wersji sportowej i poprawia zdecydowanie wygląd moto i trochę aerodynamikę, choć dramatu nie ma. R-ka to zdecydowanie moto na krótkie przeloty jak napisałeś, na zabawę z przyspieszeniem, na fajne winkle i złożenia po prostu diabelski fun-bike. XR natomiast jak sadzę dzięki temu samemu sercu i układzie nerwowym (elektronice), z pakietem owiewek na pewno sprawdzi się w szybkich przelotach, jedynie trzeba pilnować szybko zmieniające się tablice województw na trasie, bo bo można przegapić :)
Odpowiedz